Boxdin
Vanning.com logo
We host with and recommend Your-Site.Com - This site works best with FireFox - this site is powered by UBBCentral



Site Navigation


Advertisements
Recent Posts
Want to remove roof rack
by Reed
1 second ago
Guess the 2014 Nationals attendance.
by nautic1
6 minutes 33 seconds ago
The ultimate custom camper.
by shaggy
23 minutes 36 seconds ago
2014 Van Nationals Photo Thread
by keystonekid1978
42 minutes 26 seconds ago
Official 2014 Van Nationals thread. - 42nd National Truckin, Greenwich, NY July 16-20, 2014
by Tequila
49 minutes 19 seconds ago
Jokes Thread
by DrBob
55 minutes 25 seconds ago
Pioneer Van Give Away
by lukester
Today at 12:16 PM
Just thought I'd introduce myself
by VanManDan345
Today at 12:07 PM
B.V.A. presents Return to Cortland July 25-27th 2014
by HomeBrew
Today at 11:41 AM
Pacific NorthWest - ALL VAN MEET UP - July 26 2014
by SilverBullet1997
Today at 10:48 AM
Featured Links


-->
Cluster Map
Locations of visitors to this page
Page 44 of 62 < 1 2 ... 42 43 44 45 46 ... 61 62 >
Topic Options
Rate This Topic
#523080 - December 23rd 2011 8:57 am Re: Did some "glassin" Today [Re: HighwayStar]
heavy389 Offline
veteran

Registered: October 11th 2009 6:32 pm
Posts: 2688
Loc: New Jersey
Originally Posted By: HighwayStar
Nice...as in very nice work heavy.... yay


Thanx highway cheers
_________________________

79 B-200

Top
AdSense
#523111 - December 23rd 2011 12:10 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: heavy389]
draggnastro Offline
pooh-bah

Registered: May 09th 2006 12:00 pm
Posts: 4460
Loc: Springfield, Illinois
looks great heavy. Ghost, what do you do when you catch em? there cant be much good meat on a ghost!!!lol
_________________________
2003 Grand Caravan

Member Vanatics Van Club-Spfld, IL
Member Florida Van Council
Member Central Florida Vans,-Orlando, FL




Top
#523140 - December 23rd 2011 1:39 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: draggnastro]
heavy389 Offline
veteran

Registered: October 11th 2009 6:32 pm
Posts: 2688
Loc: New Jersey
Originally Posted By: draggnastro
looks great heavy. Ghost, what do you do when you catch em? there cant be much good meat on a ghost!!!lol


Thanx Drag


yeah haha heard they werent fillin..... rofl
_________________________

79 B-200

Top
#523145 - December 23rd 2011 1:49 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: heavy389]
GhostRyder Offline
veteran

Registered: May 26th 2010 8:19 pm
Posts: 2820
Loc: Land Of Entrapment, New Mexico
Originally Posted By: heavy389
Originally Posted By: draggnastro
looks great heavy. Ghost, what do you do when you catch em? there cant be much good meat on a ghost!!!lol


Thanx Drag


yeah haha heard they werent fillin..... rofl


hope there friendly and not demonic lol
_________________________
David



GhostRyder
Do you believe in things
that go bump in the night?
1981 Chevy G20 "Sanitarium"
http://s520.photobucket.com/albums/w321/mudslinger2006/

Top
#523193 - December 23rd 2011 5:19 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: GhostRyder]
Galaxy Offline
carpal tunnel

Registered: July 08th 2008 11:49 am
Posts: 9414
Loc: New Jersey
Looking good bro! Bodywork is my least favorite thing to do. Maybe because I lack some knowledge, Or most likely because I lack the patience lol
_________________________
Loonie Toon Truckers
New Jersey Chapter



Top
#523234 - December 23rd 2011 9:09 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: GhostRyder]
Uncle_Fester Offline
Festerus Vannimus

Registered: May 26th 2007 10:41 pm
Posts: 8932
Loc: On Route 66 in Bethany Oklahom...
Originally Posted By: GhostRyder
Originally Posted By: heavy389
Originally Posted By: draggnastro
looks great heavy. Ghost, what do you do when you catch em? there cant be much good meat on a ghost!!!lol


Thanx Drag


yeah haha heard they werent fillin..... rofl


hope there friendly and not demonic lol


Last time I went GHOST HUNTIN, all i did was put a huge hole in my wall! Seams bullets just don't work on ghostys !
_________________________
My vans,

1)The 1991 Dodge B250, J.Y.D.


Founder & President of Sooner or Later United Truckers and PROUD TO BE A S.L.U.T. ! !

Top
#523247 - December 23rd 2011 9:30 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: Uncle_Fester]
GhostRyder Offline
veteran

Registered: May 26th 2010 8:19 pm
Posts: 2820
Loc: Land Of Entrapment, New Mexico
Originally Posted By: Uncle_Fester
Originally Posted By: GhostRyder
Originally Posted By: heavy389
Originally Posted By: draggnastro
looks great heavy. Ghost, what do you do when you catch em? there cant be much good meat on a ghost!!!lol


Thanx Drag


yeah haha heard they werent fillin..... rofl


hope there friendly and not demonic lol


Last time I went GHOST HUNTIN, all i did was put a huge hole in my wall! Seams bullets just don't work on ghostys !


oh good lord lol rofl
_________________________
David



GhostRyder
Do you believe in things
that go bump in the night?
1981 Chevy G20 "Sanitarium"
http://s520.photobucket.com/albums/w321/mudslinger2006/

Top
#523249 - December 23rd 2011 9:31 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: heavy389]
GhostRyder Offline
veteran

Registered: May 26th 2010 8:19 pm
Posts: 2820
Loc: Land Of Entrapment, New Mexico
ok lets give this thread back to heavy .
_________________________
David



GhostRyder
Do you believe in things
that go bump in the night?
1981 Chevy G20 "Sanitarium"
http://s520.photobucket.com/albums/w321/mudslinger2006/

Top
#523366 - December 24th 2011 10:14 am Re: Did some "glassin" Today [Re: GhostRyder]
heavy389 Offline
veteran

Registered: October 11th 2009 6:32 pm
Posts: 2688
Loc: New Jersey
Originally Posted By: GhostRyder
ok lets give this thread back to heavy .


Heavys still sandin......... rofl an....... beerin!
_________________________

79 B-200

Top
#523429 - December 24th 2011 3:44 pm Re: Did some "glassin" Today [Re: heavy389]
heavy389 Offline
veteran

Registered: October 11th 2009 6:32 pm
Posts: 2688
Loc: New Jersey
Got somemore glazein done today !

Shes like smooth as "Silk" ohooo drool
_________________________

79 B-200

Top
Page 44 of 62 < 1 2 ... 42 43 44 45 46 ... 61 62 >

Moderator:  NateNCBV 
Upcoming Events
AdSense
Instagram Feed
Who's Online
3 registered (Reed, Bikertrash00, Goose111), 2 Guests and 10 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
DCPDGUY, VanManDan345, EricS, mkycnfxt, Big_D
7862 Registered Users
Top Posters (30 Days)
lukester 100
Reed 92
newkirkinc1 86
HighwayStar 86
al55 72
jules73 71
MACE 66
Captain_E 65
kursed 62
apo234 58
Forum Stats
7862 Members
70 Forums
30679 Topics
467067 Posts

Max Online: 177 @ May 08th 2013 5:58 am

This site works best with
Download Firefox