Boxdin
Vanning.com logo
We host with and recommend Your-Site.Com - This site works best with FireFox - this site is powered by UBBCentral



Site Navigation


Advertisements
Recent Posts
B.V.A. presents Return to Cortland July 25-27th 2014
by Suzie-BGfNY-IN
1 second ago
Want to remove roof rack
by VanManDan345
30 minutes 5 seconds ago
The ultimate custom camper.
by Blag
35 minutes 25 seconds ago
Pacific NorthWest - ALL VAN MEET UP - July 26 2014
by SilverBullet1997
36 minutes 59 seconds ago
Pioneer Van Give Away
by VanManDan
37 minutes 23 seconds ago
Mlarky's Dodge....gonna keep her after all.
by mlarky
Today at 10:21 AM
Natural State at the moment.
by Uncle_Fester
Today at 10:16 AM
Just thought I'd introduce myself
by MACE
Today at 09:37 AM
How to remove headliner??
by VanManDan345
Today at 09:25 AM
Defrag & Disk Cleanup
by Wheelchair
Today at 09:14 AM
Featured Links


-->
Cluster Map
Locations of visitors to this page
Page 3 of 3 < 1 2 3
Topic Options
Rate This Topic
#504262 - October 14th 2011 9:42 am Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
Suzie-BGfNY-IN Offline
Bad Girls from New York, Bad Western Inn in IN.

Registered: September 21st 2002 12:00 pm
Posts: 6098
Loc: Franklin, IN USA
hhmm...let's see--
if I try to play catch up again----might break something!
hee hee

Hey, I know what--how's about we translate all those posts
into 'spankings!'!!!??? Yeah, that's the ticket--I'll start working on that when I see ya Jim--maybe in March, huh!

hee hee
Congrats busy fingers!
_________________________
Cherish your friends!
HUGGS to all!
Suzie

Top
AdSense
#504381 - October 14th 2011 7:24 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
nautic1 Offline

Showoff of the week on Cardomain 11/26/07


Registered: December 25th 2000 12:00 pm
Posts: 11231
Loc: Selinsgrove, PA USA
Hmmmm...need to find the old post again. Now where did I leave that?
_________________________
Phil
'78 Dodge Van Nautique
Susquehanna Valley Vans, Inc.
Host of Spring Thaw
PennsylVANia Van Council, Inc.
Host of Summerset
Certified Nats Judge
Member of Nats Board Support Staff.
Honorary member of Generation Next Van Club
Toopa Sinner Tribe
http://www.cardomain.com/ride/2224899
Nautique

http://forums.coolridesonline.net/member.php?4172-nautic1

"Remember, If you ain't laughin', you ain't livin'"


Top
#504384 - October 14th 2011 7:34 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
nautic1 Offline

Showoff of the week on Cardomain 11/26/07


Registered: December 25th 2000 12:00 pm
Posts: 11231
Loc: Selinsgrove, PA USA
Well I could not find my old post but did find this.

_________________________
Phil
'78 Dodge Van Nautique
Susquehanna Valley Vans, Inc.
Host of Spring Thaw
PennsylVANia Van Council, Inc.
Host of Summerset
Certified Nats Judge
Member of Nats Board Support Staff.
Honorary member of Generation Next Van Club
Toopa Sinner Tribe
http://www.cardomain.com/ride/2224899
Nautique

http://forums.coolridesonline.net/member.php?4172-nautic1

"Remember, If you ain't laughin', you ain't livin'"


Top
#504387 - October 14th 2011 7:39 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
nautic1 Offline

Showoff of the week on Cardomain 11/26/07


Registered: December 25th 2000 12:00 pm
Posts: 11231
Loc: Selinsgrove, PA USA
Of course then we need to break down the anatomy of a post whore.


And here is Professor Post Whore.


Of course you know I am just kidding Jim. Love ya Man.
_________________________
Phil
'78 Dodge Van Nautique
Susquehanna Valley Vans, Inc.
Host of Spring Thaw
PennsylVANia Van Council, Inc.
Host of Summerset
Certified Nats Judge
Member of Nats Board Support Staff.
Honorary member of Generation Next Van Club
Toopa Sinner Tribe
http://www.cardomain.com/ride/2224899
Nautique

http://forums.coolridesonline.net/member.php?4172-nautic1

"Remember, If you ain't laughin', you ain't livin'"


Top
#504553 - October 15th 2011 5:30 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
newkirkinc1 Offline
Old Timer

Registered: February 10th 2002 12:00 pm
Posts: 20537
Loc: Pittsburgh,Pa USA
Thanks Phil,nice pic and the dance! rofl
_________________________
Jim & Lucy Newkirk
Three river vans
1981 Chevy-the Love Shack
1999 Chevy Van
2012 Chevy Van
vanninvanner@comcast.net



Top
#504554 - October 15th 2011 5:31 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
newkirkinc1 Offline
Old Timer

Registered: February 10th 2002 12:00 pm
Posts: 20537
Loc: Pittsburgh,Pa USA
OK Suzie lol
_________________________
Jim & Lucy Newkirk
Three river vans
1981 Chevy-the Love Shack
1999 Chevy Van
2012 Chevy Van
vanninvanner@comcast.net



Top
#504566 - October 15th 2011 8:01 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
Doc 2% of Canada, EH!!!! Offline
Vanner

Registered: June 10th 2003 12:00 pm
Posts: 12682
Loc: Burlington, On, Canada Eh !!!!
Originally Posted By: newkirkinc1
yay yay yay lol


First of all, What did you win ????

Second of all, when he quit smoking he had to do something with his hands angel
_________________________
I don't need to be honoured by Vanning, I am honoured to be Vanning !
Supporting Vanning, by going Vanning In A Van !
I hate it, when real life interferes with Vanning !
Van Clan Plus One, Vanning since 1977 !
Ontario Federation Of Truckers (Vanner's)
Ottawa Valley Vans
Founder,Mixed Bag Truckers

Top
#504568 - October 15th 2011 8:21 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
newkirkinc1 Offline
Old Timer

Registered: February 10th 2002 12:00 pm
Posts: 20537
Loc: Pittsburgh,Pa USA
Nothing and yes i did. rofl
_________________________
Jim & Lucy Newkirk
Three river vans
1981 Chevy-the Love Shack
1999 Chevy Van
2012 Chevy Van
vanninvanner@comcast.net



Top
#504573 - October 15th 2011 9:18 pm Re: 16,000 post [Re: newkirkinc1]
Capn Scurvy Offline
vantooner

Registered: June 26th 2004 12:00 pm
Posts: 4310
Loc: Longmont, CO
Congrats. I remember my oh so brief stint in the top of the list. ...good times.
_________________________
Jason

..."the van may be the toughest-looking vehicle ever created"




Flying Cloud


Top
Page 3 of 3 < 1 2 3

Moderator:  Lil_Ed, nautic1 
Upcoming Events
AdSense
Instagram Feed
Who's Online
2 registered (galaxie, pirate), 5 Guests and 8 Spiders online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Newest Members
DCPDGUY, VanManDan345, EricS, mkycnfxt, Big_D
7862 Registered Users
Top Posters (30 Days)
lukester 99
Reed 91
newkirkinc1 86
HighwayStar 86
al55 72
jules73 71
MACE 66
Captain_E 65
kursed 62
cjhardcore 60
Forum Stats
7862 Members
70 Forums
30679 Topics
467054 Posts

Max Online: 177 @ May 08th 2013 5:58 am

This site works best with
Download Firefox